Gaia Dorment III - Nou ordre llunar (Mostra Parcial)

Gaia Dorment III - Nou ordre llunar (Mostra Parcial)

  • Ciencia ficción y fantasía
  • Manuscrito acabado
  • 2 capítulos

¿Te gusta la obra? ¡Anímale a publicar con tus aplausos!

Lecturas 93
Guardado en favoritos 1
Comentarios 0

Ciencia ficción. Es un genero escaso hoy día. Donde todos parecen haber renunciado al apartado ciencia-, dejando solo la ficción....

  • 13
  • 75

Descripción

El temps passa, la guerra avança. Tot està a punt de decidir-es. Podran en Marco i els seus companys evitar el fatal desenllaç per a les llunes pètries? I la Carla? Què passarà amb els indicis trobats en les boires del temps? Un moment, què està passant? No, no pot ser. Tot es sumeix en les tenebres, per tot arreu. Quin final tan terrible per a tots. Però alguna cosa no encaixa al món. No és com s'havia vaticinat. Tot desapareix al voltant. La Carla, finalment ha d'enfrontar-se tota sola al terrible final. Afortunadament, encara li queden alguns amics per a ajudar-la en els últims moments. Podrà la Carla salvar el multivers, malformat per la pèrfida Presidenta de la Corporació, i retornar la història al seu llit original?

¿Te gusta? ¡Díselo al autor!
Publica tu reseña sobre el manuscrito

Más en Ciencia ficción y fantasía

Ver todos